Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Samlingstråd för Norska Järnhästar

81 inlägg 49550 visningar 21 följer Svara, dela mm...   

Re: Samlingstråd för Norska Järnhästar

Hema  
#514938 Jaså du ville köpa, som oss andra då. Tror minst, 40-50k.

Usewood, små skogsmaskiner

lillhulken  
#514947 Tänkte köpa och sälja vidare, men måste ju veta om det finns nån marginal att göra en vinst, annars är det ju ingen ide’, då jag inte har nått behov av maskinen själv.

Användarvisningsbild

totte  
#514949 Skall man syssla med affärer bör man nog ha åtminstone nån liten susning om värdet på godset och marknaden.

lillhulken  
#514959 Svårt att skaffa sig en uppfattning om värdet på dessa maskiner då det finns väldigt få till salu. Men 40-50k låter ju som vettiga pengar, då vet man ungefär vad man har att gå på.

Hema  
lillhulken skrev:Svårt att skaffa sig en uppfattning om värdet på dessa maskiner då det finns väldigt få till salu. Men 40-50k låter ju som vettiga pengar, då vet man ungefär vad man har att gå på.

För mig personligen så är det mer värt att köpa av fd. Ägaren/brukaren när det gäller en sådan här maskin. Inte direkt någon dussinsak. Kan va värt mycket att få med sig så mycket bra o veta osv som möjligt.

timber  
#514975 Jag är intresserad av att köpa, dock inte 40-50k

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).