Har ett litet problem här, ska köpa en begagnad avestavagn som en sen julklapp till mig själv

God forsätning !!!
BOGIZZ skrev:Hej!
Har ett litet problem här, ska köpa en begagnad avestavagn som en sen julklapp till mig självProblemet är att säljaren inte hittar fjärrkontrollen till vinschen. Det borde väll inte vara något problem att få tag på en ny som reservdel, det kan väll inte vara första gången en sån försvinner eller går sönder. Vet någon vad den kostar isf. Har provar ringa och maila avestavagnen men dom har nog jul ledigt.
God forsätning !!!
svampbob skrev:Det tar en minut att koda in en ny sändare.
Jag tappade min och fick köpa en ny. För en vecka sedan blev den nya galen och jag lånade då en från handlarn i väntan på en ny.
Så när jag servade hjulingen här om dan. Så hittar jag den försvunna fjärren i förvaringsfacket i höger framskärm. Undrar hur jag letade
BOGIZZ skrev:Hej igen!
Nu har jag fått hem vagnenska ut här i dagarna och se vad den går för. Jag fick inte med någon användarmanual och då hydrauloljan var lite låg så undrar jag om det bara är att fylla på med vanlig S46 olja eller är det något annat special?
Tack på förhand
BOGIZZ skrev:Alla tiders!! Tack anersimyra!