fre 24 apr 2015, 22:34#327397
Ja, da har jeg fått hjem Avant 420 og testet og kjørt den noen timer.
Jeg har også laget til div utstyr til denne, skal legge ut flere bilder enn de jeg legger ut i dag.
Nå så har jeg gruskuff, snøskjær og siloklype(Norcar sin).
På siloklypen så måtte jeg flytte de øverste festene.
Har slått ifra meg å prøve å lage et feste for kranen på bakenden av Avanten, det gidder jeg ikke, skal prøve å dra Vahva Jussi tømmervognen etter Avanten og satser på det blir bra.
Siden jeg har L-hytte på Avanten og ikke kunne feste spakene til kranen på selve Avanten så har jeg laget til et feste for spakene som jeg har tredd inn på 4-kantrøret til tømmervognen, dette ble bra. Bilder kommer.
Har laget til et feste for tau etc bake på Avanten og skal lage til en redskapsholder for 1 motorsag bake der også, men på venstre siden.
Klypa fungere bra, men den klemmer ikke helt igjen, så jeg får problemer når jeg skal frakte en liten stamme eller bare noe smågreiner, da vil ikke klypa klemme isammen og det vil etterhvert dette ut, så her har jeg tenkt lage til noe. Det er enkelt å sveise til noe stål greier her, men da vil jeg få en del mer vekt på klypa og det ønsker jeg ikke, så her må jeg spekulere litt før jeg gjør noe.
Har også festet en krok i klypa for å kunne feste tau i for å dra ting og tang.
Har også laget til en tilhengerkobling som førest inn på 2 av spydene på klypa men kjetting som holder den på plass så en kan flytte en tilhenger/fliskutter, dette fungerte bra, bilder kommer.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort,
Välkommen! Skapa konto
Stihl, Echo, Avant 420, Farma T8, Ford Transit, Trefelling, Sagjigg og Stihl ms 660, elsker lukten av sagspon og motorsageksos!!