som jag kör alltid med stödben vid lastning. Är dessutom ny i leken å vill undvika alla möjliga risker!
Bifoga gärna bild om ni har.
Ps. Det vore förjävligt om fruntimmret sålde min skogsutrustning för det pris jag sade att jag köpte den för !!
molnia skrev:det är bara en tidsfråga för dig Rikard_e, vår Patus stödben har försvunnit ner många gånger
stektlök skrev:Tjena rickard. Jag har en movi 1250 med 400 kran å som slurfi säger dom sjunker. Tycker även du har större strl.... och som mitt fruntimmer säger : - den som säger att inte strl har betydelse har antagligen en pojkvän med extremt liten !! Dina ser lite rektangulära ut !?? Jag tippar på att mina är 20 x 20 och jag funderar på att hänga på plattor som e 40 x 40 alltså 4ggr större yta. Måste komma på smart sätt att hänga dit dom. Vad tror ni om vad för tjocklek på plåtarna ??
Mvh stektlök
stektlök skrev:Japp obanteg det försöker jag göra. Tar mindre tag. Släpar intill det innan lyft. Ibland kapar jag en liten stock och lägger under. Kom gärna med fler förslag...
rikard_e skrev:molnia skrev:det är bara en tidsfråga för dig Rikard_e, vår Patus stödben har försvunnit ner många gånger
Du har aldrig varit i södra delen av västergötland va?