tor 15 nov 2012, 18:32#194331http://www.blocket.se/skaraborg/Hevo_sk ... ?ca=17&w=3
Har nån sett eller vet nåt om den här skotaren. Hemmabygge??
Har kollat på google men jag hittar inget.
Lite väl dyr, typ 100K för dyr för att vara riktigt intressant men hade suttit fint nu när man köpt en hva 550, den bara käkar skog ;-)
Små skogsmaskiner och övriga maskiner
VAD är detta för liten skotare???
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

tor 15 nov 2012, 20:00#194356Den är nog midjestyrd, troligen byggd i Hudik av HEVO. Finns hevo Design, Liftquicke mm troligen samma uppfinnare/tillverkare på dessa saker. Se exvis hevo.com samma stil på loggor i alla 3 exemplen.
DO, blir förbannad bara jag tänker på skitstövlarna.
tor 15 nov 2012, 20:44#194369Sparad till eftervärlden:
Det var förresten en sällsynt lång och svårläst mening
"skotare 92 gått gar 900 tim mindre för gallrning som ny dödsbo tvåaxlad med breda twindäck som nya maskinen byggd i sverige med kända kommponenter hydrostat sälges billigt pris 280 000 + m prutat o klart även billig frakt kan ordnas"
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Det var förresten en sällsynt lång och svårläst mening
"skotare 92 gått gar 900 tim mindre för gallrning som ny dödsbo tvåaxlad med breda twindäck som nya maskinen byggd i sverige med kända kommponenter hydrostat sälges billigt pris 280 000 + m prutat o klart även billig frakt kan ordnas"
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Senast redigerad av D Brown tor 15 nov 2012, 20:50, redigerad totalt 1 gång.
tor 03 jan 2013, 21:23#202367den verkar vara svårsåld.. nån som ringt och hört vad det är för nåt märke?
tor 03 jan 2013, 22:32#202390Man kanske skulle ringa å pruta
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
lör 23 mar 2013, 08:09#218168Maskin ute igen men har nu blivit en 96a i stället för en 92a.
Skrothandlarn i Götene har fotfarande inte lärt sig att använda punkt och komma,bedrövligt svårlästa annonser.
Tidigare skrev han alla annonser med versaler så det tar sig.
Slank förbi och tittade på skapelsen utan att prata med honom,bör vara värd 200.000 max.
Misstänker att den har ganska högt marktryck med fyra hjul och det känns som den har hög tyngdpunkt.
Kort ,hög och kran på taket.
http://www.blocket.se/skaraborg/Hevo_sk ... ?ca=13&w=3
Skapa konto
Skrothandlarn i Götene har fotfarande inte lärt sig att använda punkt och komma,bedrövligt svårlästa annonser.
Tidigare skrev han alla annonser med versaler så det tar sig.
Slank förbi och tittade på skapelsen utan att prata med honom,bör vara värd 200.000 max.
Misstänker att den har ganska högt marktryck med fyra hjul och det känns som den har hög tyngdpunkt.
Kort ,hög och kran på taket.
http://www.blocket.se/skaraborg/Hevo_sk ... ?ca=13&w=3
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto
Inpediment är till för att övervinnas.
lör 23 mar 2013, 09:41#218178Jag skulle säga att man får jämföra den med en begagnad Vimek och sedan dra av åtminstone 50 papp så precis som loppan sa max 200 papp för den. Lär ligga ute ett bra tag till då säljaren inte är i närheten av ett rimligt pris.
sön 24 mar 2013, 19:09#218425Han får nog sänka den med minst 100 000:- om någon ska vara intresserad. Frågan är om det är intressant ändå? Reservdelar får man fixa själv. Bara att hoppas att det som har gått sönder då är en standard pryl. Har det varit boggie bak så har det varit bättre.
Finns inte det du söker? Bygg det själv! Om du bor där jag bor så vore du hemma då du kommer dit
. Rädda skogen ät en bäver!
. Rädda skogen ät en bäver!

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).