lör 28 jan 2012, 23:32#158030Hej jag undrar på vilken storlek det är på era drivmotorer typ beteckningnr samt pump storlek,och antal hk på bensinmotorn i förhållande till pumpens storlek.
Jag har en 6,5 hk Honda -kopia till kranen som jag har funderat att sätta drift på. Finns det lösa motorer eller hela paket att köpa nånstans? Tacksam för tips!
MVH Jan-Ove
Små skogsmaskiner och övriga maskiner
storlek på hydraulmotor på atv-vagnar
TS

sön 19 feb 2012, 20:06#162172Hej! nu försöker jag en gång till att få uppgifter på drivmotorerna. Är det någon snäll människa som kan läsa texten och siffrorna på gaveln?
Märke på vagnen har mindre betydelse, (men kan vara bra att veta).
MVH Jan-Ove
Märke på vagnen har mindre betydelse, (men kan vara bra att veta).
MVH Jan-Ove
TS
lör 25 feb 2012, 18:53#163197Hej.
Jag skulle vilja veta vad det är för hydraulmotor på vinscharna på atv vagnar, någon som har tillverkare och nummer på sin vinsch. Tänkte bygga en till min Combitrack.
/fb
Jag skulle vilja veta vad det är för hydraulmotor på vinscharna på atv vagnar, någon som har tillverkare och nummer på sin vinsch. Tänkte bygga en till min Combitrack.
/fb

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar