Jinmas vagnar är ju Kranman vagnar, enligt mitt tycke håller dom rigtigt bra kvalitet.
Henrik

Henrik Petersen skrev:Hej!!
Jinmas vagnar är ju Kranman vagnar, enligt mitt tycke håller dom rigtigt bra kvalitet.![]()
Henrik
Henrik Petersen skrev:Hej!!
Jinmas vagnar är ju Kranman vagnar, enligt mitt tycke håller dom rigtigt bra kvalitet.
ATK skrev:Dom modellerna säljs bara hos Jinma fast det är Kranman som gör dom. Jag var uppe hos Kranman
i somras och tittade på en 4-tons kärra, kvaliten är det nog inget fel på. Hemlighetsfull? Säger dom
inte priset?
Henrik Petersen skrev:Jag tyckar weimer vagnen ser rigtigt fin ut, men for din del axwell, ser jag ett par klare nachdelar med den. Dels att jag tycker den är alt for tung for din lilla traktor samt att boggien verker vare fast. Ja ni har helt rätt, Kranman vagnen är dyrare, fast jag minns inte priset så du får ju ringa dom. Hos Kranman finns bare grejor for
atv, traktor vagnarna säljes av traktorimport.se. Där finns ju även 2tons med drivning, mikael här på forumet har en sådan med 3,7m kran och vangsstyrning + hydraulwinsch, jag är lite avis.