//Henke månskensskogsbonde
Små skogsmaskiner och övriga maskiner
Woodtiger GJ30
Den här tråden har en sammanfattning på första sidan.
tor 30 jun 2022, 21:00#762466Det driver på utvecklingen av de mindre motorerna iaf.

lör 09 jul 2022, 21:43#763435Service på maskin, plockat bort bukplåtarna och bytt filter till driften på vagnen samt smort.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
sön 10 jul 2022, 06:29#763457
Trevligt och tacksamt jobb!
Börjar redan känna av abstinensen efter en liten skotare igen. Men lite större än B10k i så fall. 🤔
Mikael skrev:Service på maskin, plockat bort bukplåtarna och bytt filter till driften på vagnen samt smort.
Trevligt och tacksamt jobb!
Börjar redan känna av abstinensen efter en liten skotare igen. Men lite större än B10k i så fall. 🤔
sön 07 jan 2024, 19:26#825773Det blir lite dåligt med uppdateringar men vi har kört en del i skogen kusinen och jag, dessvärre har kusinen kört sönder skördaren ordentligt för ett motorfäste till matarvalsen på aggregatet har spruckit sönder och verkar vara svåra att finna.
Nu undrar jag om det är någon på forumet som sitter på delar eller ett helt aggregat till 570 in, aggregatet är ett Timberjack 732B?
Nu undrar jag om det är någon på forumet som sitter på delar eller ett helt aggregat till 570 in, aggregatet är ett Timberjack 732B?
TS
tis 20 feb 2024, 18:43#833500
Aggregatet är ihopsvetsat men det är fortfarande intressant om någon sitter på ett begagnat.
Jag skulle också behöva nya snökedjor till min Woodtiger storlek 405/70-24, är det någon som har ett bra tips på lite bättre kvalité 😀
Har kollat Gunnebo, Kedjan och Ofa.
Mikael skrev:Det blir lite dåligt med uppdateringar men vi har kört en del i skogen kusinen och jag, dessvärre har kusinen kört sönder skördaren ordentligt för ett motorfäste till matarvalsen på aggregatet har spruckit sönder och verkar vara svåra att finna.
Aggregatet är ihopsvetsat men det är fortfarande intressant om någon sitter på ett begagnat.
Jag skulle också behöva nya snökedjor till min Woodtiger storlek 405/70-24, är det någon som har ett bra tips på lite bättre kvalité 😀
Har kollat Gunnebo, Kedjan och Ofa.
TS
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar