Logistik, Transport

DrammenSlodden, vägskrapa av gummi

17 inlägg 16735 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: DrammenSlodden, vägskrapa av gummi

Hema  
#559824 En fråga, hur stort slitage upplever du att det har blivit på den? Kanske enklare att jämföra med den nya, när den kommer.

Användarvisningsbild

Re: DrammenSlodden, vägskrapa av gummi

Vedproducent  
#559831
Hema skrev:En fråga, hur stort slitage upplever du att det har blivit på den? Kanske enklare att jämföra med den nya, när den kommer.

Ja det är nog lättare när jag ser den nya. Men jag tycker ju inte det är mycket men lite lurar man sig nog när slitaget är lite varje år under så många år. Pratade i alla fall med firman som gör dom förut och dom använder inte gamla sladdar igen till tex sprängmattor. Han sa att spridningen blir för stor. Vet inte riktigt vad han menade med det men det har väl med att det blir ett slitage ändå och då blir det inte riktigt bra antagligen.

Men om någon ändå vill prova att göra något med den gamla sladden och kanske har lite ordentliga verkstadsgrejor så har inte jag någon glädje av den så den är gratis om ni hämtar den.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).