Logistik, Transport

Idiot till lastbilschaffis.....

20 inlägg 11573 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild
Klargplutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#22732 HAHA kan tänka mig tråden på nått lastbilsforum om idioten som lägger virke å grisar ner där "TruckerLasse" alltid ställt sin trailer varannan helg. Som sagt du skulle satt upp en skylt för han trodde nog att virkesförövaren gjort helg eller nått , vi människor har ju trots allt inte datalänk.

Användarvisningsbild
Defender  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#22738 Jo kanske skulle jag leta runt på lite lastbilforum..... :)

Hmm kanske skulle jag göra en skylt i alla fall.

   TS
Användarvisningsbild

Fordonsregistret

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#22794 Alla lastbilssläp har väl en nummerskylt. Är lastbilssläpet svenskregistrerat så är det väl bara att kolla upp fordonsägaren. Även om ägaren skulle vara ett större åkeri, så bör de väl ha koll på vilken chaffis som kör detta släp och eventuellt kunna ge dig mobilen till denna chaffis! Annars kan du alltid skälla ut chefen, ty få chefer gillar att få skit för något som en underlydande har orsakat...

/Niklas

Avatar Fallback

Re: Fordonsregistret

XPG  
#24367
Niking skrev:Alla lastbilssläp har väl en nummerskylt. Är lastbilssläpet svenskregistrerat så är det väl bara att kolla upp fordonsägaren. Även om ägaren skulle vara ett större åkeri, så bör de väl ha koll på vilken chaffis som kör detta släp och eventuellt kunna ge dig mobilen till denna chaffis! Annars kan du alltid skälla ut chefen, ty få chefer gillar att få skit för något som en underlydande har orsakat...

/Niklas


Hmm det är ju en Nederlänsk löstrailer!!!!

Brukar ta en tid att reda ut vilket kontor som har den just då,
men inget e ju omöjligt :lol:

Användarvisningsbild
Defender  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24402 Ja nu har dom hämtat vältan, så problemt är ju löst för stunden.

Men jag är fortfarande intresserad av att få reda på vem det är som ställer släppet där. Jag får väl smyga omkring i grannaskapet å leta :D

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).