Logistik, Transport

Backkamera vid arbete

4 inlägg 7834 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Backkamera vid arbete

ullaredsbonden  
#199772 Hej vänner

Köpte en Backkamera på Ullareds Lantmän som verkar riktigt bra! Någon som har erfarenhet av att använda en sådan. Har inte monterat den än... Några tips? var skall man montera den för att den ska fungera bäst?

Tacksam för svar



   TS
Avatar Fallback

Re: Backkamera vid arbete

magnus.v  
#214076 hej vet inte direkt hur just det märket är, men backkamera är toppen i mörker,blir som dags ljus mitti natten.

Avatar Fallback

Re: Backkamera vid arbete

Bonn-Pelle  
#216380 Backkamera är helt suveränt. Prisbilden har ändras snabbt till mer hyfsade nivåer. Dock bör man tänka på att de billigaste inte fungerar om det blir för kallt och saknar uppvärmning i kameran, men de duger gott och väl för husvagnen eller husbilen på sommaren.
Det vinns en kamera som splittrar bilden åt höger/vänster. Perfekt för montering på frontlastaren, vid snöröjning inom tätbebygda områden, exempelvis villa kvarter.

Avatar Fallback

Re: Backkamera vid arbete

hala  
#216432 Denna kamera för under 400 kr har jag använt vid minus 15 och det fungerade perfekt. Det går säkert att få bättre bildkvalite men den duger alldeles utmärkt till min traktor.

http://www.ebay.com/itm/Wireless-Car-Re ... 2a1d6ca77f

Hazze

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).