Logistik, Transport

Timmerbilar med CTI ..?

1 inlägg 2772 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Timmerbilar med CTI ..?

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125516 Hej ! igen ...många har glömt att man kan "trolla" med en timmerbil ...

och nu tycker jag att det är läge att få en riktig rapport från åkerierna som läser skogsforum , och tidigare lovordat detta med cti , t.e.x. att det ska dra så bra o.s.v

och jag kan provocera och kräva ett svar från skogforsk också ..för detta måste vara en produkt från ett skrivbord ...och jag kan börja med att säga att vi har michelindäck , och jag får fortlöpande info från Michelin ,Tex om att man bör "lufta" sitt ekipage i gång i veckan och då är det 9 kilos tryck som gäller !!

samtidigt är michelin ..involverade i den här fantastiska härvan av lurade människor som har med "cti " att göra , det är rätt skumt ! ..


t.e.x så sitter kanske en åkare i skrivande stund och trycker på en massa knappar för att denne stackare snart ska in på en väg ( värdig en volvovalp ) på sin höjd ! ..ett spektakel .. och som vanligt en undermålig vändplats ..
nej nej ! det är bara att dumpa luften .. plöj i skiten ...30 cm djupa spår ... inga problem vi har CTI
vi kör igen , nästa år ...du behöver inte ens släta till vägen :-))



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).