tor 23 jan 2025, 23:27#868761Arbro stegmarare slutar att fungera kan gå att gallra med flera timmar, men ibland är det omöjligt att få den fungera, då står det kontaktfel i displayen provar att starta om abromiten och då kan den sluta fungera efter 1 min vad kan det vara för fel Tallåsen
Gallring
Arbro 350 S
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

lör 25 jan 2025, 17:17#869045Så du har Arbromit som styrsystem o inte den enklare Arbromat ?
Står de anslutningsfel så har du når problem mellan aggregatet o burken i hytten
Ser de ut så här?
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Står de anslutningsfel så har du når problem mellan aggregatet o burken i hytten
Ser de ut så här?
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Valtra 6550, jake monterad Moheda M65, Arbro 350M, Moheda 121 4wd
lör 25 jan 2025, 18:03#869072Dubbel o trippelkolla så du inte har problem i nån plint inne eller ute , har du Hartingkontakter imellan så kolla anslutningarna i dom.
Kvarstår felet så lossa kabeln i bägge ändar o ohmmät att du har kontakt igen på alla parter och isolationsprova så de inte är överslag mellan trådarna i kabeln
Kvarstår felet så lossa kabeln i bägge ändar o ohmmät att du har kontakt igen på alla parter och isolationsprova så de inte är överslag mellan trådarna i kabeln
lör 25 jan 2025, 18:08#869074
Har aldrig fått felmeddelande om spänningen dock får Arbron fnatt om jag inte gasat till efter start så generatorn börjat ladda då slutar inte ventilen skicka tryck på Arbron efter jag kör nån rörelse
Tallasen skrev:Det ser ut precis så, ibland står det låg batteri spänning. Men har testat och det är 14,2 volt in
Har aldrig fått felmeddelande om spänningen dock får Arbron fnatt om jag inte gasat till efter start så generatorn börjat ladda då slutar inte ventilen skicka tryck på Arbron efter jag kör nån rörelse
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).