Gallring

Tråden om gallringsdagarna 2016

582 inlägg 205305 visningar 61 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

Torbjörn Johnsen  
#395072 Jag lägger upp registreringslänken här igen för er som inte registrerat er ännu:
evenemang.php

Malwa
Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

Erre  
#395073
Torbjörn Johnsen skrev:För er som tar husbil eller husvagn så försöker vi ordna så att det går att ställa upp ekipagen i anslutning till parkringen :smile:

Suveränt!
Blir en tvådagars. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

loppan  
#395074 Tack för det svaret,det var värdefull information.
Vad det verkar så är det ett stort intresse angående gallringsdagarna men man vet inte om det är öppet för allmänheten.
Kanske lite information till lantbrukspressen kunde hjälpa om ni vill ha större publik?

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

sundelius  
#395085
Erre skrev:
Torbjörn Johnsen skrev:För er som tar husbil eller husvagn så försöker vi ordna så att det går att ställa upp ekipagen i anslutning till parkringen :smile:

Suveränt!
Blir en tvådagars. :smile:

Kör du på husbilsalternativet Erre?

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

Erre  
#395087 @sundelius
Ja det är tanken.
Svärfar och jag tar husbilen upp. Så missar man inget. Å sen ser jag även fram emot en härlig kväll med förhoppningsvis många från forumet. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

ananders  
#395088 Jag funderar på en stuga, men kommer förmodligen inte upp förrän på fredagskvällen. Blir inte så farligt dyrt fast man får betala för två nätter om man är 4 eller 5 som delar.

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#395089 Tycker jag borde kunna det här forumet vid det här laget, men har lyckats missa detta. Jag vill gärna få till det och samåker gärna från Dalarna, kan både åka med som köra, har bil som "går billigt" på flera sätt.

Men känns viktig och extra roligt om det går att få till en SF-camping så man kan träffas på kvällen och bluddra med så många som möjligt.

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

sundelius  
#395091
Uvskogen skrev:Tycker jag borde kunna det här forumet vid det här laget, men har lyckats missa detta. Jag vill gärna få till det och samåker gärna från Dalarna, kan både åka med som köra, har bil som "går billigt" på flera sätt.

Men känns viktig och extra roligt om det går att få till en SF-camping så man kan träffas på kvällen och bluddra med så många som möjligt.


Ja det är väldigt viktigt att vi får till samvaron på kvällen. Jag är inte heller rädd för kostnaden med stuga men det blir ju trist om Erre, Seb mfl ligger med husvagn och husbil på ett annat ställe. Vi måste samordna det här på något sätt :!: :!:

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

ananders  
#395092
sundelius skrev:Ja det är väldigt viktigt att vi får till samvaron på kvällen. Jag är inte heller rädd för kostnaden med stuga men det blir ju trist om Erre, Seb mfl ligger med husvagn och husbil på ett annat ställe. Vi måste samordna det här på något sätt :!: :!:


Håller med dig.

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

JensSkoog  
#395093 Går det att kasta upp sitt tält där husbilkillarna har sina fordon - @Torbjörn Johnsen ???

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

Torbjörn Johnsen  
#395094 Ja, det blr inte vara nåt problem :smile:

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

sundelius  
#395095
Torbjörn Johnsen skrev:Ja, det blr inte vara nåt problem :smile:

:-BD Jag skickade ett PM till Fredrik för en vecka sedan med samma fråga och han har inte återkommit i frågan så jag trodde det var komplikationer
Då kör vi tält Jens :smile:

Användarvisningsbild

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#395098 Perfekt! Jag tar mitt lila tält med mig, vi får väl snabbt snickar ihop lite bord och stolar av övningsvirket på fredag kväll!

Avatar Fallback

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

mrvimek  
#395103 Är då någon mer från Norrland som ska ner ?

Avatar Fallback

Re: Sv: Tråden om gallringsdagarna 2016

hfab  
#395104
mrvimek skrev:Är då någon mer från Norrland som ska ner ?

Eventuellt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).