Gallring

Börjar bli lite grann!!!

83 inlägg 52720 visningar 4 följer Svara, dela mm...  
Malwa

Re: Börjar bli lite grann!!!

storån  
#170494Har du bilder på skogen också?
Före/efter...

Malwa Combi i 5:e generationen

Storken  
#170618Den största vinsten är nog att skogen blir gallrad.
Man får va glad om det täcker motorsågskostnader och en slant för eget arbete!

Prowler  
#170624Nej, det har jag tyvärr inte..
Storken, ja det har du helt rätt i!

Användarvisningsbild

halvproffs  
#558018En av dom trevligaste trådarna på forumet. Vilket bra jobb dom gjort! Skulle varit trevligt med fortsättning med bilder hur det ser ut nu efter 11år eller hur-@bucketman?,

Bucketman  
#904965Hej allihopa o tack för era underbara inlägg! Jo det har verkligen gått ett tag sedan sist. Ska ta lite bilder på skogen hur den ser ut nu för tiden. Gruvar mig dock lite efter stormen som var. Med tanke på hur det såg ut på andra skiften så vet jag inte om jag vill veta 😉 . Men det blir otroligt mycket jobb framöver för att ta reda på allt i skogen som. Sköt om er allihopa. Bilder kommer som sagt var.

TS
Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
#904966Det såg ut att vara väldigt fin björk när du högg 2008. Och som sagt, det skulle vara intressant att se de häe bestånden nu så här 18 år senare. Håller tummarna för att det inte åkt ner för mycket i stormen för dig!

Användarvisningsbild

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#904972Den skogen idag tror jag inte det varit stor fara med stormen. Men ska bli intressant att se på bild.

Bucketman  
Bucketman skrev:Hej allihopa o tack för era underbara inlägg! Jo det har verkligen gått ett tag sedan sist. Ska ta lite bilder på skogen hur den ser ut nu för tiden. Gruvar mig dock lite efter stormen som var. Med tanke på hur det såg ut på andra skiften så vet jag inte om jag vill veta 😉 . Men det blir otroligt mycket jobb framöver för att ta reda på allt i skogen som har blåst ner. Sköt om er allihopa. Bilder kommer som sagt var.

TS
Annons:
Arevo
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).