Information om forumet

Privata meddelanden (PM)

1 inlägg 12786 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Privata meddelanden (PM)

Fredrik Reuter  
#101952 Det är några av oss som skickat PM till tänkt mottagare men också till gruppen "Entreprenörerna".
Det blir lite galet då (Idag 2010-09-26 finns 108 medlemmar i denna grupp) och därför har jag nyligen valt att ta bort funktionen med att kunna skicka mass-pm helt och hållet.

Numer går det alltså inte att skicka till gruppen "Entreprenörerna" vare sig man vill eller inte.
Jag hoppas främst med detta att tilltron till privata meddelanden kan bibehållas.

Det är viktigt för dig som använder skogsforum att privata meddelanden, rätt använt av dig, är en säker metod att diskutera på tu man hand. Till och med säkrare än mail skulle jag vilja påstå eftersom meddelanden aldrig lämnar skogsforums server.
Sedan är alla privata meddelanden krypterade i databasen, servern kan alltså enbart själv genom en unik kod veta vilka meddelande som hör till vilka medlemmar.

Nu har jag inte kollat på ett tag, men i runda slängar 20.000 privata meddelanden finns totalt på skogsforum, så PM:a på!



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).