Information om forumet

ANGÅENDE REGISTRERING

2 inlägg 29071 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

ANGÅENDE REGISTRERING

Fredrik Reuter  
#5748 Forumet verkar återigen blivit drabbat av spammare.
Det är nolltolerans som gäller för detta så som ni kanske vet godkänner Admin nya medlemmar alltefter att de registrerar sig.

Risken finns dock att vi inte godkänner en seriös ny medlem pga av namnet! Normalt kan man utläsa om medlemmen är seriös på namnet och om denna har en normal profil.
Men om ni inte blivit godkända inom 24h efter registrering ber vi er maila till info@skogsforum.se och tala om vilket alias ni har och att ni vill bli en aktiv medlem.


Vidare har vi haft ett öppet forum (priser) som vi tyvärr måste låsa så endast medlemmar kan skriva, hoppas att det är okej.

Har ni några frågor PM:a mig eller skicka mail till adressen ovan.

MvH Fredrik



   TS
Användarvisningsbild
Fredrik Reuter  
#34551 Ovanstående inlägg gäller ej längre för forumet.
Tekniken för validering vid registreringen är ändrad.

Mycket information om registrering finns här:
Informationstråden om forumet

På senare tid har servern skickat några felmeddelande om att den inte kunnat skicka aktiveringsmail till några nya medlemmar.
Anledningen till detta är allt som oftast att fel epostadress har angetts vid registrering.
Detta är olyckligt eftersom det då inte finns någon chans att logga in.

Har ni registrerat er men inte fått aktiveringsmail inom några minuter, prova att registrera igen och var noga med epostadressen!

Meddela sedan gärna mig så kan jag rensa ibland oaktiva konton.

Lycka till!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).