Information om forumet

November 2007

2 inlägg 13497 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

November 2007

Fredrik Reuter  
#13615 Här kommer lite november-info från admin!

I somras uppgraderas skogsforum med bl a en ny funktion för registrering.
Nya medlemmar med "godkända" e-postadresser registreras direkt. I veckan slank en spammare emellan eftersom gmail var reggad som godkänd adress. Som ni förstår är nu gmail borttaget ur listan och nya "riktiga" medlemmar med gmailadress måste alltså godkännas av mig, tar lite längre tid men hoppas ni har överseende med detta.

Det skrivs annars otroligt mycket och intressant på forumet denna höst, det är mycket roligt och höjer förhoppningsvis kompetensen hos oss som använder forumet! Det är antagligen all information på forumet som gjort att vi också blivit fler reggade användare och fler besökare. Oktober månad hade forumet ca 12.000 besök och 140.000 sidvisningar, det är rekord och naturligtvis roligt!

Det läggs också in fler och fler bilder i fotoalbumet, för er som inte varit inne där på ett tag - kolla! Och ni som postat bilder - tack för att ni delar med er!

Till sist så håller jag på med lite jobb med forumet för tillfället. Eftersom tid är något man generellt har ont om, så har jag inte hunnit varit så aktivt på själva forumet, så ursäkta om jag missat något svar. Det som grejas med är SEO, sökmotoroptimering, en modul så användare kan skriva i lexikonet samt jobb med utseendet och moderatorfrågan. Jag skriver allt eftersom grejer blir klara!

Vi hörs!

MvH Fredrik



   TS
Användarvisningsbild

Re: November 2007

Fredrik Reuter  
#484426 November 2017

Ganska kul att vi har fler unika besökare i oktober än vi hade sidvisningar 2007!

Keep up! :-BD

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).