#629751Hej, jag letar skog i Sorsele trakten och undrar om någon här har något att sälja eller vet någon som säljer. Har inga speciella krav på skogen, kan även vara en hel del impediment och helst över 50 ha mark.
Annars vet någon vart man kan annonsera eller leta efter mark, annat än Blocket, Hemnet, skogtillsalu, kanske mer lokalt till Sorsele Västerbotten.
Tackar
Skogsfastigheter
Skog i Sorsele med omnejd
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

Leta på Sveaskogs sida, de har fastigheter till salu lite varstans i Norrlands inland.
Jmicaelk skrev:Hej, jag letar skog i Sorsele trakten och undrar om någon här har något att sälja eller vet någon som säljer. Har inga speciella krav på skogen, kan även vara en hel del impediment och helst över 50 ha mark.
Annars vet någon vart man kan annonsera eller leta efter mark, annat än Blocket, Hemnet, skogtillsalu, kanske mer lokalt till Sorsele Västerbotten.
Tackar
Leta på Sveaskogs sida, de har fastigheter till salu lite varstans i Norrlands inland.
Tackar, det verkar lovande, kanske inte priserna, men får se
isteskog skrev:Jmicaelk skrev:Hej, jag letar skog i Sorsele trakten och undrar om någon här har något att sälja eller vet någon som säljer. Har inga speciella krav på skogen, kan även vara en hel del impediment och helst över 50 ha mark.
Tackar
Tackar, det verkar lovande, kanske inte priserna, men får se
TS
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).