det är rätt komplexa frågor, vet ingenstans på nätet det går hitta... jag har "skatt på skog" framför mig, boken av antonsson/rydin
Bammen skrev:det är rätt komplexa frågor, vet ingenstans på nätet det går hitta... jag har "skatt på skog" framför mig, boken av antonsson/rydin
Och jag sitter och provläser e-versionen av Björn Lundéns "Jord- & skogsbruk" med fingret på köpknappen. Problemet med böcker är ju dock att regler ändras hela tiden så de kan snabbt bli inaktuella.
vinterrojarn skrev:Jag fattar inte att ni orkar sitta och reda ut skattefrågor och avdrag. Jag skulle bli galen om jag var tvungen att sitta med blanketter, mycket trevligare att lämna i väg skräpet och sedan få en genomgång som jag begriper.![]()
Ser inte ner på er snarare tvärtom.
vinterrojarn skrev:Jag sammanställer och skickar iväg, har aldrig haft tid att satt mig in i sakerna heller.
Sedan är det nog som du säger, intresse saknas....
vinterrojarn skrev:Att sitta halva nätterna som jag blev tvungen till då när jag hade anställda gör jag inte om.
Nu har jag full koll men slipper att försöka finna ett intresse som inte existerar, sedan så är det bättre tycker jag att den som är kunnig och utbildad får hålla på.