Skogsmiljö och Trädlära

Är du skogsägare i Västra Götaland?- se hit!

3 inlägg 3428 visningar 2 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Är du skogsägare i Västra Götaland?- se hit!

S Rani Mitra  
#866381Hej!

Har du haft problem med granbarkborre, eller har tankar om skogsbrukets framtid?
Jag är student vid Göteborgs Universitet och skriver en studie om hur skogsägare påverkas av och förhåller sig till granbarkborren – och söker nu personer som kan tänka sig dela sina erfarenheter!

Är du skogsägare eller arbetar du med skogsbruk? Jag skulle gärna vilja prata med dig!
Det handlar helt enkelt om ett samtal där jag ställer dig några frågor, inget konstigare än så.

Det är oerhört viktigt för mig att höra ditt perspektiv, ditt medverkande skulle därför uppskattas enormt.
Det går att kontakta mig här på forumet eller via mejl sabrinaranimitra@gmail.com

TS
Användarvisningsbild

Re: Är du skogsägare i Västra Götaland?- se hit!

JANERIKA  
#866398Hej , det är bra att du är objektiv och lyssnar runt.Det förekommer mycket flum ang barkborreskador
Prata gärna med äldre maskinförare entreprenörer och inspektorer .Dom har den erfarenhet som krävs och perspektiv på frågan.
Sen finns det ju trådar här på forumet som behandlar ämnet.
Mvh 🌲

Användarvisningsbild

Re: Är du skogsägare i Västra Götaland?- se hit!

S Rani Mitra  
JANERIKA skrev:Hej , det är bra att du är objektiv och lyssnar runt.Det förekommer mycket flum ang barkborreskador
Prata gärna med äldre maskinförare entreprenörer och inspektorer .Dom har den erfarenhet som krävs och perspektiv på frågan.
Sen finns det ju trådar här på forumet som behandlar ämnet.
Mvh 🌲

Jättebra tips! tack! man behöver verkligen inte vara "proffs" utan jag samtalar gärna med alla som har synpunkter och tankar i ämnet !

TS
 Besvara 
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).