Skogsmiljö och Trädlära

Nya reservat i Östergötland

5 inlägg 2381 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Nya reservat i Östergötland

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Användarvisningsbild

Re: Nya reservat i Östergötland

Älgfoderodlare  
#412526 Men vad är nu mening Niklas, med att du lägger upp denna tråd ? Tycker du att det är bra att staten verkligen köper in resp. markområde o ersätter den på ett värdigt sätt. Eller anser du att det är åt h . . te att det får ske fler reservats bildningar ? Ge mig en hint om hur du tänker med anledningen till tråden ! Bra eller dåligt ! Du har hundratals av dessa artiklar som du lagt upp som trådar. Men i vilket syfte ? Jag vill veta vad du själv anser med att lägga upp tråden ! Om inte annat, så är artikelförfattaren värd en reflektion. När du ändå använder någon annans material med outsagda syften ! Jag vet inte om du kan kränka upphovsmannarätten som du gör, med att ständigt uppge andra personers artiklar med din pseudonym framför i forumet. Men man vill ju veta av dig, i vilket syfte. Är det i syfte att få andras åsikter på en för dig intressant artikel. Har du tyvärr inte varit särskilt lyckosam hitintills på forumet. Är det för att ytterligare påvisa samhällets orespekt för markägaren, är detta heller inte ett bra exempel. Då staten kommer att ersätta resp. markägare. Vad är din mening ?

Avatar Fallback

Re: Nya reservat i Östergötland

tallen100  
#412529 Det är en länk med nyheter som vissa vill läsa, vad är konstigt med det?

Användarvisningsbild

Re: Nya reservat i Östergötland

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#412532
tallen100 skrev:Det är en länk med nyheter som vissa vill läsa, vad är konstigt med det?


Exakt! :-BD
/Niklas

   TS
Användarvisningsbild

Re: Nya reservat i Östergötland

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#412534 @Älgfoderodlare! Jag kränker definitivt ingen upphovsrätt genom att länka till en nyhet! Det vore något helt annat om jag kopierade hela artikeln och lät påskina att det skulle vara jag som skulle vara artikelförfattaren...

Har du inga kommentarer på själva artikeln, så behöver du inte kommentera den...
/Niklas

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).