Skogsmiljö och Trädlära

Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

30 inlägg 14660 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

anersimyra  
#237209
NomagS skrev:http://chemtrailsisverige.wordpress.com/

Ni som hånar detta kan juh gå in här o titta lite....

Samtidigt har jag en fråga till er entreprenörer och anställda... vad är det som styr er?? Pengar. som allt annat här i världen är det pengar som styr!

det finns en film på denna sida där dom stänger av sprayningen eller är de flygplanet som kraschar?? för om de nu är kondens vafan sluta de då för?
Ja varför slutade det kondensera ?? ändrad flyghöjd ? luftskikt med annan temperatur ? Variablerna är flera, dock kan du vara lugn, det är inga s.k chemtrail, dessa chemtrails tillhör fantasiernas värld, det är du egentligen mycket väl medveten om. Mycket stollerier har vi sett här på forat, detta tar överlägset pris som det stolligaste.. :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

anersimyra  
#237210
NomagS skrev:http://chemtrailsisverige.wordpress.com/

Ni som hånar detta kan juh gå in här o titta lite....

Samtidigt har jag en fråga till er entreprenörer och anställda... vad är det som styr er?? Pengar. som allt annat här i världen är det pengar som styr!

det finns en film på denna sida där dom stänger av sprayningen eller är de flygplanet som kraschar?? för om de nu är kondens vafan sluta de då för?
HA HA HA HA HA, ja det var ju ett Oomkullrunkeligt bevis på chemtrails. Om det här nu på något sätt vore dokumentärt, ja va fan ska piloten svara ? Piloten är självklart medveten om att karln är en genuin FOLIEHATT.. :lol: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

mannen  
#237212
NomagS skrev:http://chemtrailsisverige.wordpress.com/

Ni som hånar detta kan juh gå in här o titta lite....

Samtidigt har jag en fråga till er entreprenörer och anställda... vad är det som styr er?? Pengar. som allt annat här i världen är det pengar som styr!

det finns en film på denna sida där dom stänger av sprayningen eller är de flygplanet som kraschar?? för om de nu är kondens vafan sluta de då för?


Varför åker flygplan runt och "Chemtrailar"?

Användarvisningsbild

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

anersimyra  
#237213 Därtill finns det mängder med flummiga och stolliga förklaringar, men inget som liknar ett bra svar. :o

Användarvisningsbild

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

JörgenO  
#237214 [quote="mannen

Varför åker flygplan runt och "Chemtrailar"?[/quote]


Frågan är fel ställd. Flygplan åker inte runt o Chemtrailar. Allt är bara hittepå av samma folk som tror att Bush sprängde tvillingtornen, världen styrs av Bliedeberggruppen, Elvis lever, CIA sköt Palme/Kennedy, Aliens sätter metallplattor i huvet på folk et.c.

En rimlig förklaring till hur detta bisarra rykte uppstått är ett paper skrivet av US Airforce 1996 som innehöll förslag på hur krig skulle föras år 2025 där man i vid mening diskuterar möjligheten att kontrollera vädret för att få militära fördelar.

Hur denna spekulation sen kunde bli en "sanning"... ? Det finns folk tycker verkligheten är för tråkig. De väljer att tro på en alternativ verklighet eller kanske har svalt det blå pillret (MATRIX). Jag är ingen psykolog men kolla intervjun med miljöpartisten, kolla hela intervjun. Hon kan verka vettig och insatt i början och det hon säger ger en chimär av rimlighet... men reportern väntar ut henne, hon får fortsätta prata... snart dyker Planet X upp och man kan riktigt se hennes enda hjärncell åka frivarv i pannloben.

Det skall finnas längre intervju med henne som jag inte hittat där man får en ovälkommen inblick i mer av den paralellverklighet hon tror sig leva i. Där är Chemtrails och Planet X bara två av de mindre bisarra inslagen.

Varför bryr jag mig? Debatt kring miljöförstöring, tallars livsbetingelser, försvunna getingar et.c. försvåras om verkliga problem kan buntas ihop med chemtrails och sen enkelt avfärdas som stolliga miljömupperier.

Avatar Fallback

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

r93  
#237215 Hon är ju beviset på att detta existerar! Dom har ju chemsprutat henne sedan hon låg i vaggan!

Allvarligt talat blir jag bekymrad....... Detta är en POLITIKER som ska ta beslut om vårt samhälle!!!
Vad i he***te gör miljöpartiets ledning? Skulle jag gå in till min chef & dra den här valsen samt hävda att det är sant, så skulle vi nog ha en något udda relation....

Vi säger att allt är sant, vad är då alternativet? Att hon & hennes kompisar ska styra över mitt liv?

Nej tack! Då blir jag hellre styrd av dom som gör det nu!

Användarvisningsbild

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

anersimyra  
#237218
r93 skrev:Hon är ju beviset på att detta existerar! Dom har ju chemsprutat henne sedan hon låg i vaggan!

Allvarligt talat blir jag bekymrad....... Detta är en POLITIKER som ska ta beslut om vårt samhälle!!!
Vad i he***te gör miljöpartiets ledning? Skulle jag gå in till min chef & dra den här valsen samt hävda att det är sant, så skulle vi nog ha en något udda relation....

Vi säger att allt är sant, vad är då alternativet? Att hon & hennes kompisar ska styra över mitt liv?

Nej tack! Då blir jag hellre styrd av dom som gör det nu!
Det är anmärkningsvärt om MP inte agerat centralt, att som sagt vara folkvald, hysa tro på tomtar och troll, minst sagt. Det borde få partiet att reagera och agera. förhoppningsvis är hennes roll som kommunpolitiker, såpass marginell att den är försumbar.

Användarvisningsbild

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

anersimyra  
#237220
NomagS skrev:http://chemtrailsisverige.wordpress.com/

Ni som hånar detta kan juh gå in här o titta lite....

Samtidigt har jag en fråga till er entreprenörer och anställda... vad är det som styr er?? Pengar. som allt annat här i världen är det pengar som styr!

det finns en film på denna sida där dom stänger av sprayningen eller är de flygplanet som kraschar?? för om de nu är kondens vafan sluta de då för?
Money Rules the World. Så är det. Självklart är man både som entreprenör, och för den delen anställd angelägen om sin egen ekonomi, allt annat vore ekonomiskt självmord. Men vilka växlar drar du mellan oss entreprenörers intresse för vår egen ekonomi, och stollans tro på dolda exoplaneter, osynliga agenter, och tomtar och troll i största allmänhet ?

Avatar Fallback

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

mannen  
#237226
JörgenO skrev:

Frågan är fel ställd. Flygplan åker inte runt o Chemtrailar. Allt är bara hittepå av samma folk som tror att Bush sprängde tvillingtornen, världen styrs av Bliedeberggruppen, Elvis lever, CIA sköt Palme/Kennedy, Aliens sätter metallplattor i huvet på folk et.c.



Näpp frågan är inte alls felställd.
Jag ställde med avsikt en neutral fråga till TS om varför flygplan skulle åka runt och göra det. Är man övertygad om att det finns vissa flygplan som gör chemtrails så bör man också ha en tanke om vad syftet är med det. Jag är lite nyfiken på TS funderingar angående detta.

Jag är ingen anhängare av den här teorin men det är alltid intressant att läsa hur andra ser på saker och ting.

Avatar Fallback

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

åberg  
#237229
NomagS skrev:Chemtrails är något som man sprutar ut i atmosfären,Chemtrials består av tungmetaller i nanopartiklar så som Aluminium, Barium, Strontium.


Barium och strontium är alkaliska jordartsmetaller.

Aluminium är inte heller en tungmetall, det är en lättmetall.

Avatar Fallback

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

åberg  
#237230
NomagS skrev:det finns en film på denna sida där dom stänger av sprayningen eller är de flygplanet som kraschar?? för om de nu är kondens vafan sluta de då för?

Kan ju också vara så att planet först flyger i solsken, sen genom molnskugga och sen åter i solsken. Kondensspårets synlighet varierar ju självfallet med hur mycket ljus som faller på det.

Avatar Fallback

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

Blivande snickare  
#237232 Varifrån kommer infon om vad "chemtrailet" innehåller?

Användarvisningsbild

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

Skogshuggarninorr35  
#237238
Blivande snickare skrev:Varifrån kommer infon om vad "chemtrailet" innehåller?


Från konspirationsteoretikerna, (och såna som i 40 årsåldern börjar gråta för att tomten inte finns)

Avatar Fallback

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

Nolltax AB  
#237242 NomagS. Jag är onödigt rik och arbetslös.
Det finns inte en käft på denna planet som kan styra mig.
Du är ute å cyklar min vän.
Chemtrail är nonsens.

Användarvisningsbild

Re: Chemtrails- Ett prblem som ingen vill se

Kse  
#237247 Nu har vi pajkastat färdigt, denna tråd leder ingenstans.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).