SKOGSFORUM ARTIKEL
111 inlägg 57778 visningar 20 följer Svara, dela mm... Skogsmiljö och Trädlära
Skogsforums jakt på rekordgranen 50+ (video)
fre 19 okt 2018, 07:43#529249Hej! Var i Värmland tog ni bilden ovan. Väntar med intresse på utförlig rapport. Ha det gott! Lars.
TS
fre 19 okt 2018, 16:28#529313Är ni hos Ulf1 och hans otroliga skog? 😉 Kunde inte låta bli. Ursäkta Ulf!
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
fre 19 okt 2018, 17:36#529329
Nä vi var i vanlig jäkla skitskog skapad av fibermaffian!🙄
halvproffs skrev:Är ni hos Ulf1 och hans otroliga skog? 😉 Kunde inte låta bli. Ursäkta Ulf!
Nä vi var i vanlig jäkla skitskog skapad av fibermaffian!🙄
fre 19 okt 2018, 17:39#529334Hej
När jag läser inläggen så förstår jag att det finns bilder att se. Jag kan inte se bilder längre när jag är inne på forumet vad beror det på ? Jag använder en android telefon när jag är inne på forumet.
Torbjörn Johnsen skrev:Den här är från Gräsmark @Sillero men vi hittade häftigare grejer
När jag läser inläggen så förstår jag att det finns bilder att se. Jag kan inte se bilder längre när jag är inne på forumet vad beror det på ? Jag använder en android telefon när jag är inne på forumet. fre 19 okt 2018, 17:53#529339Jag ser heller inga bilder
Eremiten 74 skrev:HejTorbjörn Johnsen skrev:Den här är från Gräsmark @Sillero men vi hittade häftigare grejerNär jag läser inläggen så förstår jag att det finns bilder att se. Jag kan inte se bilder längre när jag är inne på forumet vad beror det på ? Jag använder en android telefon när jag är inne på forumet.
fre 19 okt 2018, 18:40#529347Det är inte så mycket bilder ännu. Det kommer med text o video på söndag eller i början av veckan. Men jag kan lägga in den här en gång till...
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
sön 21 okt 2018, 15:55#529665Håll ut, det kommer ikväll! 👍
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
sön 21 okt 2018, 19:54#529724Nu finns en första text om exkursionen förra veckan på Skogsforum, kolla i tråden 50-meters granen i Mölnbacka - Sveriges högsta gran 2018. Torbjörn lägger upp video så snart han är klar med den.
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).