Finns det någon film här eller på nätet.
Lycka är att skita i meterdjup snö.
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in
skogshasse skrev:hej på er alla jag har virke att sälja för att tillverka kilsågat golv har provat annonsera på blocket men det verkar vara fel annonsplats har ni något tips var man kan annonsera för att hitta till rätt kundgrupp mvh hasse
skogshasse skrev:hej på er alla jag har virke att sälja för att tillverka kilsågat golv har provat annonsera på blocket men det verkar vara fel annonsplats har ni något tips var man kan annonsera för att hitta till rätt kundgrupp mvh hasse
skogshasse skrev:hej camwood nu får du gärna förklara bättre vad du menar eller ännu bättre en bild som visar tydligt för i min planhyvel och även i weinig hyvel så sitter matarvalsarna rakt. i planhyveln så är räfflorna i matarvalsen raka men i 5kutterhyveln av fabrikat weinig så är räfflorna vridna snett runt matarrullarna vilket skapar ett tryck på virket både framåt och åt sidan mot anhållet eller linjalen vilket man vill kalla den för hoppas att ni förstår vad jag försöker förklara