Sågverk (mindre)
Wema Wermlandssågen
fre 13 mar 2020, 12:03#631065Hej ! Är det nnågon här som vet vad som hände med Bengt Kyrks horisontella bandsåg Wermlandssågen ? Äger nummer 31 Jag söker delar ! Någon som vet något ?
TS

fre 13 mar 2020, 12:23#631069Efter en snabb webbsökning så verkar som att Logosol tagit över denna men att de inte längre har den i sortimentet. Kanske har de reservdelar eller vet om någon som kan ha?
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
lör 14 mar 2020, 06:42#631231Tippar också på att logosol borde kunna hjälpa till.
Hittade denna broschyr i "pärmen" från -96 .
75000kr för kompett såg stod det handskrivet på ett papper.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Hittade denna broschyr i "pärmen" från -96 .
75000kr för kompett såg stod det handskrivet på ett papper.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar