Alternativt skogsbruk, blädning och hyggesfritt

Träd och skog i utlandet?

40 inlägg 20783 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Träd och skog i utlandet?

Josephine  
#687497 Hej, som ny här pa forumet (ursäkta avsaknaden av a° detta är min Belgiska jobb-laptop) undrar jag om det är av intresse för nagon att jag öppnar en trad om "träd och skog i Belgien"?

Jag är en glad outbildad amatör som inte kan mycket alls, men älskar träd. Jag har bloggat och filmat en del fran mitt nya hemland och skulle kunna dela med mig ett par länkar da och da.

Jag har tittat men hittar inte riktigt nagon lämplig kategori t.ex. "utlandet" eller liknande,
jag tror ju annars att jag inte är ensam om att besöka skogar och arboretum pa t.ex. utlandsresor i denna gruppen,
likasa den globala utvecklingen med vad som pagar pa andra kontinenter är kanske av intresse
att samla i en egen kategori med diskussioner?

Tacksam för svar! :-)



   TS
Användarvisningsbild

Re: Träd och skog i utlandet?

Vedproducent  
#687498 Så klart du ska göra. Det är ju det som är kul att fylla forumet med. Allt möjligt! Välkommen förresten!

Användarvisningsbild

Re: Träd och skog i utlandet?

Vedproducent  
#687499 @Fredrik Reuter
Hjälp trådstartaren till rätt kategori. Möjligen kunde en ny kategori läggas till? Internationellt skogsbruk eller liknande?

Användarvisningsbild

Re: Träd och skog i utlandet?

Josephine  
#687517
Vedproducent skrev:Så klart du ska göra. Det är ju det som är kul att fylla forumet med. Allt möjligt! Välkommen förresten!


Tack! :-)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Träd och skog i utlandet?

halvproffs  
#687529 Fin skog och fin film!

Användarvisningsbild

Re: Träd och skog i utlandet?

Vardon  
#687533
Josephine skrev:Hej, som ny här pa forumet (ursäkta avsaknaden av a° detta är min Belgiska jobb-laptop) undrar jag om det är av intresse för nagon att jag öppnar en trad om "träd och skog i Belgien"?