Skogsekonomi

Timmlön Gräsklippning?

35 inlägg 9358 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Timmlön Gräsklippning?

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#716635
tallen100 skrev:Tänk vad det går att krångla till det här med gräsklippning oxå...🙃


Vi bor ju i en av världens mest byråkratiska land så inte så konstigt 😅 min kollega pluggade i Australien där han extraknäckte som flyttgubbe, 400 kr tim utan kvitto

Landshypotek Bank
Avatar Fallback

Re: Timmlön Gräsklippning?

tallen100  
#716643
Flisaren skrev:
tallen100 skrev:Tänk vad det går att krångla till det här med gräsklippning oxå...🙃


Vi bor ju i en av världens mest byråkratiska land så inte så konstigt 😅 min kollega pluggade i Australien där han extraknäckte som flyttgubbe, 400 kr tim utan kvitto

nu svimmar väl några av skribenterna på forumet😥 🤣

Användarvisningsbild

Re: Timmlön Gräsklippning?

Overkligheten  
#716653 Å jag träffade en när jag backpackade på Öland som hade varit i på charterresa på Kos. Där hade hans kompis jobbat extra på ett diskotek och skött skummaskinen. Det fick killen 700 spänn timmen för. Rätt i fickan.

Avatar Fallback

Re: Timmlön Gräsklippning?

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#716655
Overkligheten skrev:Å jag träffade en när jag backpackade på Öland som hade varit i på charterresa på Kos. Där hade hans kompis jobbat extra på ett diskotek och skött skummaskinen. Det fick killen 700 spänn timmen för. Rätt i fickan.


Tummen upp för pengar i fickan

Avatar Fallback

Re: Timmlön Gräsklippning?

fri  
#716721
Skogsola skrev:Finns det ocertifierade klippare som klipper gräs okontrollerat? Här krävs skarpa EU-direktiv.

Snälla väck inte alla byråkrater i Europa

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).