Skogsekonomi

Pris för deklaration

6 inlägg 4649 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Pris för deklaration

LAC  
#536138 Var i kontakt med lrf konsult angående att upprätta deklaration för min enskilda firma och de skulle ha 6000 kr för att deklarera vilket jag tycker är lite väl mycket. Vad är ett rimligt pris för en deklaration för en skogsfastighet på 100 ha i Västernorrland. Mellan 30- 50 verifikationer, 100 tkr i omstörtning och bokföringen sköter jag själv. Vad betalar ni andra och vilken storlek på företaget är det?



   TS
Landshypotek Bank
Avatar Fallback

Re: Pris för deklaration

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#536153 Ligger ungefär där men då har jag nästan 10ggr så många verifikationer på samma omsättning.

Användarvisningsbild

Re: Pris för deklaration

Göt  
#536160 ca 5000 ink moms med bokföring bokslut och deklaration och momsdeklaration kanske 50 -75 verifikationer.Har en lokal redovisningsbyrå.

Avatar Fallback

Re: Pris för deklaration

uffejohan  
#536172 Jag har hjälp av Hushållningssällskapet med deklarationen, gör det andra själv med ca 100 verifikationer. Funkar kanon till ett pris mycket lägre än vad LRF erbjöd.

Avatar Fallback

Re: Pris för deklaration

ebex  
#536207 50-75 verifikationer med omsättning på 150 000 sek/år
Kostnade 3750 Sek ink moms

Användarvisningsbild

Re: Pris för deklaration

Camaro1969  
#536211 gissar att du fick ett uppskattat pris som säkert ligger i överkant. bara för de inte ska ange för lågt pris och du bli missnöjd i efterhand.

är bokföringen korrekt så nån tusenlapp billigare gissar jag på

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).