Skogsekonomi

Revisor / konsult

5 inlägg 5247 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Revisor / konsult

tomas81  
#429924 Eftersom att anlita lrf Konsult verkar vara som att köpa triss så skulle jag vilja ha tips på nån i bergslagen/södra Dalarna som kan hjälpa mig med den ekonomiska biten i mitt skogsägande.



   TS
Landshypotek Bank
Avatar Fallback

Re: Revisor / konsult

alias  
#429925
tomas81 skrev:Eftersom att anlita lrf Konsult verkar vara som att köpa triss så skulle jag vilja ha tips på nån i bergslagen/södra Dalarna som kan hjälpa mig med den ekonomiska biten i mitt skogsägande.


På vilket sätt menar du, utveckla gärna?

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: Revisor / konsult

tomas81  
#429932 Andra alternativ än lrf Konsult.
Om nån har nån bra erfarenhet av nån som verkar kunnig.
Det tog mig 4 år att hitta nån som jag fick förtroende för som hjälper mig hur jag ska sköta skogen och i mitt fall så var det en virkesköpare men hen har ingen kunnskap av skogs ekonomi direkt så nu frågar jag här.
Jag är på den nivån att jag fattar jag ska spara alla fakturor och kvitton mer än så sträcker sig inte min kunskap idag.

   TS
Avatar Fallback

Re: Revisor / konsult

Emiliaskersund  
#430190 Jag skulle tipsa om Jan Bertholdsson. Han jobbar i Falun på Lrf Konsult och är väldigt erfaren.

Avatar Fallback

Re: Revisor / konsult

Umea  
#430196 Det viktigaste är att du hittar någon som du känner förtroende för oavsett vilket företag den personen företräder.

Hör gärna med dina grannar vad de tycker om sina revisorer. De kanske kan rekommendera någon.

Lycka till !

Trevlig helg på er allesammans.

Hälsningar från Umeå

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).