Ny Teknik och Elektronik

Blackview

12 inlägg 5616 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Blackview

miss_stihl  
#514399 Någon här som testat nån av blackview tåliga telefoner?



   TS
Användarvisningsbild

Re: Blackview

Rasken  
#514402 Jag har en blackview 6000.

Funkar allmänt bra. Alla appar som man behöver funkar för mig. Dock är den lite klumpig så det är svårt att hitta väskor mm. Sedan tycker jag att den är svår att skriva på. Blir lätt något annat än det man trycker på.

Tycker att det saknas endel inställningsmöjligheter i menyerna, kan vara jag som inte hittar också.

Hade en Samsung j3 före, den gillade jag bättre, känns som att den var ett snäpp vassare. Men ömtålig, därav bytet.

Användarvisningsbild

Re: Blackview

miss_stihl  
#514410
Rasken skrev:Jag har en blackview 6000.

Funkar allmänt bra. Alla appar som man behöver funkar för mig. Dock är den lite klumpig så det är svårt att hitta väskor mm. Sedan tycker jag att den är svår att skriva på. Blir lätt något annat än det man trycker på.

Tycker att det saknas endel inställningsmöjligheter i menyerna, kan vara jag som inte hittar också.

Hade en Samsung j3 före, den gillade jag bättre, känns som att den var ett snäpp vassare. Men ömtålig, därav bytet.


Ok sopade min huawei i golvet en gång för mycket och det var en liten smäll som spräckte hela skärmen :((
Så funderar på och skaffa en som pallar lite mer

   TS
Användarvisningsbild

Re: Blackview

Rasken  
#516977 Efter lite längre användande av telefonen så tyckte jag att mottagningen var väldigt dålig. Trodde detta berodde på operatörernas nät.
Detta var dock inte felet. Utan efter lite gogglande så verkar det som att ett mottagningsband 800 mhz saknas på telefonen.

Det verkar vara av den anledningen inte telefonen säljs i svergie. Så bor man på landsbygden, skall man nog inte ha denna.

Användarvisningsbild

Re: Blackview

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#516996
Rasken skrev:Utan efter lite gogglande så verkar det som att ett mottagningsband 800 mhz saknas på telefonen.

Det verkar vara av den anledningen inte telefonen säljs i svergie. Så bor man på landsbygden, skall man nog inte ha denna.

Menar du inte 1800 MHz :?: I Sverige har dual-band telefoner 900/1800 MHz medan de i t.ex. USA har 850/1900 MHz. Min gamla Ericsson T28 World (en av de två telefoner jag använder p.g.a att det är något av det minsta branschen uppfunnit) )funkar på båda banden i USA men bara på 900 här i Sverige och då blir det lite dålig täckning ibland :cry:

Användarvisningsbild

Re: Blackview

miss_stihl  
#517005 Det vart en xcover4 kändes som ett säkrare alternativ

   TS
Avatar Fallback

Re: Blackview

bgl  
#517011 Hoppas du köpte den uppgraderade som heter SM G390 F och inte blev pålurad den utgångna som heter SM G389 F.

Användarvisningsbild

Re: Blackview

miss_stihl  
#517017
bgl skrev:Hoppas du köpte den uppgraderade som heter SM G390 F och inte blev pålurad den utgångna som heter SM G389 F.

Oj ingen aning hur kollar man det?

   TS
Avatar Fallback

Re: Blackview

bgl  
#517029 Ikonen prog
ikonen inställningar
scrolla längst ner: text: om enheten
scrolla en bit till rubrik enhetsnamn eller modellnummer

Användarvisningsbild

Re: Blackview

miss_stihl  
#517046 G390f står det

   TS
Avatar Fallback

Re: Blackview

bgl  
#517051 Det var ju bra, både för dig och försäljaren!

Användarvisningsbild

Re: Blackview

miss_stihl  
#517080 Är faktiskt nöjd med den den är inte för flådig och dyr så man behöver inte vara så rädd om den. Den har badat i älven en gång och det bästa är ju att om man kan spola av den under kranen då den är skitig

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).