Ny Teknik och Elektronik

Cat S40 4G dual sim Test

4 inlägg 3463 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Cat S40 4G dual sim Test

rokon  
#351021 http://www.notebookcheck.net/CAT-S40-Sm ... 388.0.html Mera minne än B15Q robust men även en robust modell med gorilla glas kan få ett spräckt glas vilket olyckligt inträffade i testet, dock byter de glaset en gång utan kostnad. Klarar för övrigt IP68 and MIL-STD 810G certifications. Prisläge i Sverige ca 4000kr inkl moms



   TS
Användarvisningsbild

Re: Cat S40 4G dual sim Test

Fredrik Reuter  
#351805 Hej,
Är du sugen på en?
Tycker det är lite konstigt att de inte får glasen att hålla bättre (oavsett tillverkare). Det borde väl gå?

Användarvisningsbild

Re: Cat S40 4G dual sim Test

rokon  
#351816 Jo visst är jag lite sugen på en sådan, men det är knappt ett år sedan jag köpte Cat B15Q och dess hållbarhet är jag mer än nöjd med. Men dess tjocklek är större, kanten runt glaset sticker upp lite, den nya är lite tunnare, om den har kant som sticker upp vet jag ej. Men min har tappats ganska ofta i backen varav 2ggr i stengolv och det har gott bra. Att glas kan spricka om tex mobilen hamnar med glaset mot tex bergkross eller ngt som sticker upp och är vasst kan man förstå.
Nu har jag ett snikabonemang 3G och brukar slita på mina mobiler i 3 år så något byte är inte aktuellt. Men är ganska säker på att den jag har kommer att hålla den tiden med bravur.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Cat S40 4G dual sim Test

rokon  
#351822
Ett litet vattentest samt flera fall mot backen i detta clip

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).