Ny Teknik och Elektronik

Mobiltelefon CAT s50

6 inlägg 4447 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Mobiltelefon CAT s50

bosabengt  
#338304 http://www.telia.se/privat/telefoni/tel ... at-s50-8GB

Hej!

Någon som kan säga hur denna telefonen funkar? Bra lr dålig??

Jag vill ha en telefon med bra täckning, bra ljud o bra kamera. Behöver inte bästa kameran men det ska ju iaf gå å ta hyffsade kort med den. Sen kollar jag väl youtube ibland å lite fejsbuk.

Har just nu en SONY xperia som är 2,5 år ungefär. Så den behöver ju inte vara sämre.

mvh // Anders



   TS
Användarvisningsbild

Re: Mobiltelefon CAT s50

traktorz  
#338319 Har själv en iPhone, men saknar ibland robustheten och miljöskyddet. Har därför ibland alternerat med en liten tåligare lur från Samsung. Lite jobbigt med att flytta sim-kort av olika standard bara.

Denna CAT verkar ju ha mycket av vad man förväntar sig av en Smartphone av idag;
4G, WiFi, Blåtand (version?) med tillgång till appar och mejl, bank, FB, mm...

Nackdelen är förstås storleken och vikten , men miljöskyddet gör ju telefonen klumpigare. Fördelen är att ha allt samlat i en enda pryl. Jag tycker den verkar cool!

Avatar Fallback

Re: Mobiltelefon CAT s50

Krokmark  
#338343 Den har Android 4.4 Kitkat, vilket innebär att den inte kan uppdateras till 5.0.
Problemet är att den kan bli väldigt seg efter ett tag och en del funktioner som finns i nyare lurar inte gå att få.

Bilderna som är tagna på en Cat blir väldigt blåtonade, fruktansvärt irriterande enligt mig.

Detta är vad jag upplevt av vänner och familj som har Cat.

Avatar Fallback

Re: Mobiltelefon CAT s50

bgl  
#338350 Krokmark, du gör en bra sammanfattning. Samsung kom nyligen med en ny 'tålig' lur, xcover3. Specen verkar möjlig att leva med men glaset är knappt glas, närmare plast och inte reptåligt!

Avatar Fallback

Re: Mobiltelefon CAT s50

rikard_e  
#338352 Har en b15, Dålig kvalitén på bilder, blir slö efter ett tag, får radera sms, bilder, appar för att den inte ska sega allt för mycket. Kan få sina ryck ibland , låsa sig och vägra ringa upp.

Men hade den krånglat allt för mycket hade jag inte behållt den såhär länge, 1,5 år.

Jobbar i skogen och som mekaniker på volvo, den är i fickan hela tiden, har fått en liten repa, det är allt.
Är nöjd så sett.

Användarvisningsbild

Re: Mobiltelefon CAT s50

anersimyra  
#338415 Gemensamt för " catlurarna " är den oerhört usla kameran.. :roll:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).