Ny Teknik och Elektronik

Fastighetskarta till gps

24 inlägg 44982 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Fastighetskarta till gps

Dieselclaesson  
#642772 Jag är med välldigt intresserad av karta till GPS. Du får gärna maila. matte_96_69@hotmail.com
Tack o bock.

Avatar Fallback

Re: Fastighetskarta till gps

tjärn  
#658871 Jag är också på jakt efter en fastighetskarta till garmin. nickelundkvist@hotmail.com

Avatar Fallback

Re: Fastighetskarta till gps

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#658874 Lär finnas en mobilapp med alla fastighetsgränser i hela Sverige som man får abonnera på. Inte gratis men inte tokdyrt om man behöver den.

Användarvisningsbild

Re: Fastighetskarta till gps

Samy  
#658894 Vad heter den appen?

Användarvisningsbild

Re: Fastighetskarta till gps

Torbjörn Johnsen  
#658901 Lantmäteriet har en bra app som heter ”Min karta”. Om man klickar in sig på menyn i info (i) längst upp till höger på skärmen så kan man välja flygbild samt att visa fastighetsgränser. Där syns även fastighetsbeteckningarna tror jag.
Helt gratis😁

Användarvisningsbild

Re: Fastighetskarta till gps

Skogsvaktaren  
#658903 LM:s digitala kartor har ingen rättslig verkan.
😎

Användarvisningsbild

Re: Fastighetskarta till gps

Skogsvaktaren  
#658914 Hitta.se har även digital karta med gränser liksom Skogsstyelsen "minasidor".
OBS ingen av dessa är rättsligt gällande.
Det är bara den senaste förrättningsakten som vunnit laga kraft / markeringar i fält som gäller.
😎

Avatar Fallback

Re: Fastighetskarta till gps

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#658970
Samy skrev:Vad heter den appen?


Vet inte men den är för jaktnördar som jagar över hela landet. De ser förutom sin egen position på fastigheten även var polarna och hunden är. Om hunden eller hans husse har laddat ner samma app. Runt 750 kr om året.

Avatar Fallback

Re: Fastighetskarta till gps

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#658975 Kanske är det WeHunt som avses.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).