Ny Teknik och Elektronik

Vad ska man ha för simkort i åtelkamera?

2 inlägg 365 visningar 1 följer Svara, dela mm...  

Vad ska man ha för simkort i åtelkamera?

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#908736Jag har ett torp som står ödsligt till och genom åren så har det varit lite oönskad aktivitet där av både tjuvar, ungjävlar och vildsvin. Nu senast blev sten kastat genom nio fönsterrutor.
Ibland står traktorn parkerad där och lite övervakning på den skulle ju inte skada.

Har nu köpt en åtelkamera med möjlighet till tvåvägskommunikation.
"Simkort som fungerar i hela Europa ingår förinstallerat men även andra simkort fungerar"
Bara det att abonnemang + app visade sig kosta 99,90€ om året när sju gratisdagar passerat.

Just möjligheten till tvåvägskommunikation för att kunna skrämma grisar (två- och fyrbenta) tyckte jag verkade lite lockande.
Någon som vet om den funktionen ingår på t.ex Nordic Gamekeeper eller Molnus simkort, eller föreslås något annat simkort?

1775419169_img_20260310_131536.jpg

TS
Användarvisningsbild

Re: Vad ska man ha för simkort i åtelkamera?

Badger  
#908743För jävla tråkigt med sådan idiotisk kriminalitet. När det gäller åtelkameror och simkort vet jag inte så mycket. Köpte kamera från hylte med deras simkort till. Fungerar, vet inte om det finns bättre alternativ.

Besvara 
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).