Vedmaskiner, flishuggar

bala 320

49 inlägg 38217 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bala 320

freddyx  
#637157
Simpa1 skrev:Ok då är det förhoppningsvis den starkare modellen jag är spekulant på med för den heter 320p :grin:


Är en kanonmaskin..men skaffa transportör om du inte har det, annars är det hopplöst irriterande med att slänga undan ved :-)

Trejon
Avatar Fallback

Re: bala 320

Simpa1  
#637162 Transportör ska jag ha en separat. Kommer nog bygga ett stockbord framöver med. :-bd

Avatar Fallback

Re: bala 320

freddyx  
#637166
Simpa1 skrev:Transportör ska jag ha en separat. Kommer nog bygga ett stockbord framöver med. :-bd


Blir kanon, kör oxå separat transportör och stockbord med stocklyft, lätt och smidigt :-)

Användarvisningsbild

Re: bala 320

Peterv  
#707413 Köpte min 320 för 6 år sedan och har kört ca 20 kubik /år håller med om att kluven tar tid men har inte upplevt det som ett problem, sågar man stock på 20-30 cm så hinner kluven bli klar medan man drar fram nästa bit, har upplevt den som hållbar, först nu som jag beställt en styrning till kedjan och en kedja

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).