lör 08 okt 2022, 16:09#774146Hej nĂ„gon med erfarenhet av pilkemaster evo 36 eller palax? Har en hel del krokigt och klenare virke. đ
Vedmaskiner, flishuggar
Bra vedmaskin
âïž Sammanfattning av trĂ„d
Den hÀr trÄden har Ànnu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
lör 08 okt 2022, 17:37#774162Hej
Jag har köpt en Palax men inte fÄtt den. Kommer att skriva om den nÀr vi kapat med den.
Jag har köpt en Palax men inte fÄtt den. Kommer att skriva om den nÀr vi kapat med den.
lör 08 okt 2022, 20:45#774214Jag kör Palax KS35s sedan 10 Är och den funkar bra, klen och krokig ved verkar vara min grej.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/FransgÄrd/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulverslÀckare i nÀrheten.
lör 08 okt 2022, 20:47#774218
Ingen stor erfarenhet, men jag har lÄnat en pilkemaster evo 36 ett par gÄnger, och den funkar bra tycker jag, nu sist var den uppdaterad med en 6 delsklyv och det sÄg jag som ett lyft mot fyrdelsklyven.
Nissegunne skrev:Hej nĂ„gon med erfarenhet av pilkemaster evo 36 eller palax? Har en hel del krokigt och klenare virke. đ
Ingen stor erfarenhet, men jag har lÄnat en pilkemaster evo 36 ett par gÄnger, och den funkar bra tycker jag, nu sist var den uppdaterad med en 6 delsklyv och det sÄg jag som ett lyft mot fyrdelsklyven.
Glöm inte att bromsen Ă€r fartens vĂ€rsta fiende!! SLĂPP ALDRIG GASEN!! // Zixten
sön 09 okt 2022, 06:14#774249Jag kör mellan 50 och 100 travmeter varje Är med Evon och Àr nöjd med den. Inga haverier och inga problem med krokigt virke.
Det bÀsta med den Àr nog att det Àr omöjligt att göra illa sig pÄ den för dÄ mÄste armarna vara 1,5m lÄnga.
Det bÀsta med den Àr nog att det Àr omöjligt att göra illa sig pÄ den för dÄ mÄste armarna vara 1,5m lÄnga.
Det som inte kan lagas med silvertejp Àr inte vÀrt att lagas
lör 15 okt 2022, 09:25#775161Bara köp Palax med klinga. En riktig kubikfabrik kan ja sÀga efter 3 dagars körning, inte ett enda driftavbrott. DrÀngen kapa o jag hade fullt upp o byta sÀckar.

Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).
Liknande TrÄdar