Vedmaskiner, flishuggar
Tillverka stängselstolpar
ons 05 apr 2017, 19:29#449075egna stolpar så är det undertryckt gran, se till att barka dom i den delen som är under jord
ons 05 apr 2017, 20:24#449105Anersimyra. Telefonsamtalet var faktiskt korrekt. Just nu försöker jag lära katten att stava till nollåttor vilket han inte klarade då.
ons 05 apr 2017, 20:38#449114 Det var allt en uschlig katt du har, min lärde sig flyga redan vid späd ålder..
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
ons 05 apr 2017, 22:50#449170
Hej. Jag har även hört att man gärna ska svedda den delen lite i en brasa så porerna stängs.
Göt skrev:egna stolpar så är det undertryckt gran, se till att barka dom i den delen som är under jord
Hej. Jag har även hört att man gärna ska svedda den delen lite i en brasa så porerna stängs.
//Henke månskensskogsbonde

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar