ons 18 feb 2026, 22:03#906687Jag provar att formulera om frågan. Ni som har erfarenhet av att använda atv i skogen. Hur lång drifttid klarar de innan chassi, upphängningar, transmission osv börjar tröttna? Förutsatt att service och underhåll sköts.
ATV och UTV i skogen
Vågar man köpa Can Am som gått 500 mil?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

ons 11 mar 2026, 23:11#907499200 TIM 400 MIL kommer senast rep.
Hade en polaris 570 SP 2016 som jag blev less på o lämnade tillbaka efter 2 år då kvaliten låg.
Fick prata med fabriken då kom importören till skott och köpte igen.
Generellt skulle jag säga inga 4HJULINGAR I SKOGEN för repkontot blir högt.
Styleder,hjulager bärarminfästningar bara byggt för skjutsa rumpan sen har can am dåliga växelförare som polaris
oxå haft problem med.
Har en farbror som har en 2016 can am 570 outlander kort version som växelspakar finns en driva av hemma samt huvudbromscylinder, fotbroms bytt 1 gång på garanti med luft igen i den så är väl byte igen.
Hade en polaris 570 SP 2016 som jag blev less på o lämnade tillbaka efter 2 år då kvaliten låg.
Fick prata med fabriken då kom importören till skott och köpte igen.
Generellt skulle jag säga inga 4HJULINGAR I SKOGEN för repkontot blir högt.
Styleder,hjulager bärarminfästningar bara byggt för skjutsa rumpan sen har can am dåliga växelförare som polaris
oxå haft problem med.
Har en farbror som har en 2016 can am 570 outlander kort version som växelspakar finns en driva av hemma samt huvudbromscylinder, fotbroms bytt 1 gång på garanti med luft igen i den så är väl byte igen.
Avant 760, Merlo roto 40.18
Takeuchi TB 295W -16
John Deere 6230 preminum PATRUUNA 10 ton ,
, Laimet 100, Logosol PH 260
Takeuchi TB 295W -16
John Deere 6230 preminum PATRUUNA 10 ton ,
, Laimet 100, Logosol PH 260
tor 19 mar 2026, 06:24#907771Är inne på min tredje can-am. Körde nästan tusen timmar med min första 450 årsmodell 2015. Mest i skogen och en hel del plogning, gjorde inga reparationer på drivaxlar eller något mekaniskt. Mina står kallt året om, men jag är noga med varmkörning och oljebyten.
Annons:
<

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).