ATV och UTV i skogen

Byta atv ?

6 inlägg 1476 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Byta atv ?

Flugfiskaren  
#794887 Tänkte kolla på ny Yamaha 700 Grizzly imorgon , Så nu undrar jag vad min nurvarande Yamaha grizzly 700 från 2013 kan vara värd , den har gått 4450km och 292 timmar ,, den har flyttbar vinsch och bukplåt och drivaxelskydd samt är grön .

Enda skadan på den är bakskärmen på höger sida , en plastbit på10cm är borta där annars allt ok .

Så vad kan jag räkna med att få i inbytespris tror ni då en ny inhandlas (kanske) på auktoriserade Yamaha ställe.. Vet att efterfrågan på beg marknaden är stor här i Värmland . Har kollat lite pris men finns så få beg .



   TS
ATV från Bengtssons
Avatar Fallback

Re: Byta atv ?

Hema  
#794917
Flugfiskaren skrev:Tänkte kolla på ny Yamaha 700 Grizzly imorgon , Så nu undrar jag vad min nurvarande Yamaha grizzly 700 från 2013 kan vara värd , den har gått 4450km och 292 timmar ,, den har flyttbar vinsch och bukplåt och drivaxelskydd samt är grön .

Enda skadan på den är bakskärmen på höger sida , en plastbit på10cm är borta där annars allt ok .

Så vad kan jag räkna med att få i inbytespris tror ni då en ny inhandlas (kanske) på auktoriserade Yamaha ställe.. Vet att efterfrågan på beg marknaden är stor här i Värmland . Har kollat lite pris men finns så få beg .

Anledning till att du byter?

Avatar Fallback

Re: Byta atv ?

Flugfiskaren  
#794919 Anledningen till eventuellt byte är mest för det är roligt med nåt nytt , annars är det lite pga alla påtvingade avverkningar jag måste göra pga barkborren , även om en ny atv inte är den bästa investeringen såklart .

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta atv ?

Hema  
#794927 80-90.000:- borde väl gå kanske.
Största anledningen som jag ser det att köpa nytt, är att kunna få traktorreggad.

Avatar Fallback

Re: Byta atv ?

Hema  
#794941 Vet inte om detta skulle kunna vara intressant:
https://www.blocket.se/annons/jamtland/ ... /107110555
1678135484__20230306_214417.jpg

Avatar Fallback

Re: Byta atv ?

Flugfiskaren  
#794943 Köper bara Yamaha om det blir byte . Har service nära mig .

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).