ATV och UTV i skogen

ATV för enklare körslor

5 inlägg 1683 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

ATV för enklare körslor

ulfgustav  
#759701 Vilken ATV rekommenderas om jag vill ha maskin för att transportera "gubbe" ryggsäck mm? För övrig transport har jag andra maskiner miniskotare mm så det är en bart för enklare körslor i terräng som den skall användas



   TS
ATV från Bengtssons
Avatar Fallback

Re: ATV för enklare körslor

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#759711 Har en GOES 520 den fraktar en gubbe till skogen,

Användarvisningsbild

Re: ATV för enklare körslor

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#759726 När jag skall byta ut min ATV kommer jag att titta på en UTV istället, typ denna...
https://can-am.brp.com/off-road/us/en/m ... l#defender

Tror att det kan vara en bra maskin för att förflytta sig själv med....

Användarvisningsbild

Re: ATV för enklare körslor

Granstorp  
#759731 Håller med Zixten! Nästa gång blir det nog en UTV. Sneglat lite på en Kawasaki Mule Pro MX. Sitter bekvämt och smidigt med ett litet flak baktill! Pratade med en återförsäljare och han sålde fler UTV än ATV på senare tid!

Avatar Fallback

Re: ATV för enklare körslor

hfab  
#759734
ulfgustav skrev:Vilken ATV rekommenderas om jag vill ha maskin för att transportera "gubbe" ryggsäck mm? För övrig transport har jag andra maskiner miniskotare mm så det är en bart för enklare körslor i terräng som den skall användas

Nytt eller begagnat?

Jag skulle föreslå att du åker till Vilhelmina och kollar på Erlas utbud om du vill ha nytt.
Hyfsat pris och bra service.
Vill du istället ha begagnat så kollar du efter polaris, can-am, Yamaha och Honda.
Oavsett vad du köper så är service och reservdelar viktigt att räkna in

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).