ATV och UTV i skogen

Köpråd

5 inlägg 2449 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Köpråd

håkan100  
#754321 Är I tankarna att köpa en fyrhjuling, kravet är traktor B då det blir endel körning på landsväg. Den kommer att användas i huvudsak att transportera mig själv och motorsågen, röjsågen och annat bra att ha. Ska även kunna dra vagn och ploga snö och sen blir det väl någon nöjestur med frun också. Jag har tittat på två maskiner eller egentligen tre, Can am outlander xu 570 max och Polaris sportsman 570 eps sp och Cf moto 625. För och nackdelar med dessa tre maskiner, och är det bra grejer? Cf 625 är betydligt billigare men kanske är bra ändå. Inte lätt som novis 😀 .



   TS
ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: Köpråd

Camaro1969  
#754326 har liknande fundering,

gissar man behöver bestämma t3a eller t3b först?

går alla modeller få i båda utföranden?

Avatar Fallback

Re: Köpråd

håkan100  
#754347 Alla tre går att få som lång eller kort modell men det är mycket annat som skiljer dom åt.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Köpråd

Stampep  
#754385 Kolla på polaris 570 x2. Har flak att köra grejer på och du kan fälla upp en passagerarsits.
Har turfläge vilket är kanon på gräsmattor och även asfalt.
Motorn är kanon, går bra och drar lite soppa.

Avatar Fallback

Re: Köpråd

Ent  
#754405 Jag hade tagit en titt på Segway, intressant konstruktion, riktiga diffspärrar fram och bak, bra pris. Går att få både som traktor a och b.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).