ATV och UTV i skogen

En dag i skogen med min Avestavagn

6 inlägg 3284 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

En dag i skogen med min Avestavagn

Söderhultarn  
#745561 Kort film från en dag i skogen med min Avestavagn. (Avesta Ranger Complete, fd. Ultimate edition).
Jag visar vad jag har med mig i skogen, hur ATV vagnen används, hur huggarvagnen är utrustad och vilka tillbehör som jag fick med vid köpet.

https://youtu.be/vuvvOADW7hA



   TS
ATV från Bengtssons
Avatar Fallback

Re: En dag i skogen med min Avestavagn

zeetorg  
#745582 Bra film och trevligt ekipage!

Avatar Fallback

Re: En dag i skogen med min Avestavagn

Mikko  
#745590 Ja med den fina vagnen får du mycke nytta av i skogen. Jag har själv en likvärdig vagn men Kranman 2000ex. På dom 2år jag haft den har jag gallrat och levererat massaved till halva priset av vad vagnen kostade. Så jag är väldigt nöjd med min vagn.

Användarvisningsbild

Re: En dag i skogen med min Avestavagn

Helproffs  
#745640 Tyvärr orkade jag bara se 1minut, varför måste det alltid till nått skränade musik i filmerna, men är nog bara jag som är nördig och bitter för att inte få höra motorljudet hur den jobbar 🙃

Avatar Fallback

Re: En dag i skogen med min Avestavagn

Hema  
#763894
Helproffs skrev:Tyvärr orkade jag bara se 1minut, varför måste det alltid till nått skränade musik i filmerna, men är nog bara jag som är nördig och bitter för att inte få höra motorljudet hur den jobbar 🙃

Jag kan instämma i att musiken var lite för hög tyvärr. Men något i bakgrunden kan funka, dock är musiksmaken väldigt blandad, så det är nog svårt att välja någon musik som majoriteten skulle uppskatta.

Användarvisningsbild

Re: En dag i skogen med min Avestavagn

Helproffs  
#763897
Hema skrev:
Helproffs skrev:Tyvärr orkade jag bara se 1minut, varför måste det alltid till nått skränade musik i filmerna, men är nog bara jag som är nördig och bitter för att inte få höra motorljudet hur den jobbar 🙃

Jag kan instämma i att musiken var lite för hög tyvärr. Men något i bakgrunden kan funka, dock är musiksmaken väldigt blandad, så det är nog svårt att välja någon musik som majoriteten skulle uppskatta.

För min del vill jag bara höra motor och maskinljud då det är det primära För mej, musik lyssnar jag gärna högt på annars av alla de slag 😀

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).