ATV och UTV i skogen

Förlorad nyckel

6 inlägg 2008 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Förlorad nyckel

Suzuki500  
#710252 Tjenare, köpte en suzuki förra veckan, en 2004 lt-F500f, fick med en nyckel som jag redan har tappat bort, iförrgår.. har letat som en tok och kommer förmodliigen aldrig hitta den.. vet någon hur man går till väga? Beställa ny nyckel? Tändningslås? Tittade runt efter tändningslås och det enda jag hittade var på atvhuset, och det krävdes modifiering av kontakter, skarving m.m .. tips? Länkar till ett tändingslås som passar denna maskin utan att man behöver kunna allt för mycket om elsystemet i maskinen?
Tacksam för alla svar



   TS
ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: Förlorad nyckel

Ängagärdet  
#710253 Vänd dig till en Suzuki återförsäljare.
Eller är den tjuvgods?

Användarvisningsbild

Re: Förlorad nyckel

Suzuki500  
#710254 Hade det vart tjuvgods hade jag väl aldrig behövt köpa nytt töndningslås för att få igång han...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Förlorad nyckel

halvproffs  
#710276 Håll ut en vecka så kommer den fram. Fråga frugan om hon tvättat dina byxor och hittat nyckeln och lagt det i tvättstugan 🙂 👍

Avatar Fallback

Re: Förlorad nyckel

jannee  
#710315 Du ska vara glad över att det bara är nyckeln du slarvat bort, det kunde varit värre (nämligen Suzukin)
För övrigt "tror" jag att återförsäljaren kan fixa nya nycklar om du ger denne chassinumret.

Användarvisningsbild

Re: Förlorad nyckel

Miche1  
#710411 Kolla med Gooffroad i Stockholm dom brukar få fram det mesta eller ge tips... handlar själv där och funkar klockrent....

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).