ons 12 dec 2018, 00:00#538143Hej!
Fick köpt mig en polaris worker 335 -00 å hämtade häromdagen, märkte att hastighetsmätaren ej funkar, undrar om någon har en manual på pdf eller dyl?
Alt om någon vet om hastighetsmätaren är mekaniska med vajer eller hur den drivs?
Säljaren (en firma) hävdar att den funkade när han provkörde den
ATV och UTV i skogen
Manual polaris worker 335 (el liknande)
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

ons 12 dec 2018, 06:03#538153Verksadsmanualen kan vi skaffe fram, men den er stor som .pdf.
Det er elektrisk giver på framhjulet, med en egen kabel som har egen kontakt på instrumentet. Det er den lille, -alt annet er i den store.
Finns det noen spricka i glaset på speedoen, eller noen dagg?
Det er elektrisk giver på framhjulet, med en egen kabel som har egen kontakt på instrumentet. Det er den lille, -alt annet er i den store.
Finns det noen spricka i glaset på speedoen, eller noen dagg?
fre 14 dec 2018, 00:48#538432Ursäkta min okunnighet men vilket är vin nr?
Det är årsmodell 2000
Regnar RBF052
Pratade med en kunnig herre som sa att 335 fortfarande hade vajerdrivning till speedon men 500 modellen fick digital from 2000.
Det är årsmodell 2000
Regnar RBF052
Pratade med en kunnig herre som sa att 335 fortfarande hade vajerdrivning till speedon men 500 modellen fick digital from 2000.
TS
fre 14 dec 2018, 22:02#538607Det ble brukt både wire og elektronisk speedo i 2000. VIN# er Vehicle Identification Number, altså chassisnummer, -rammenummer sier vi vel egentlig på norsk. Skal vel på din starte med 4XA...…, og være 17 enheter. Det er slått inn i ramme inn for venstre framhjuls bakkant, men du finner det jo i vognkortet.
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).