ATV och UTV i skogen

Köptips Atv för 8-åring

4 inlägg 4164 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Köptips Atv för 8-åring

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#535550 Funderar på att köpa en Atv till min dotter, står i valet o kvalet om man ska köpa en dyrare märkesmaskin eller en billig kina, allt beror självklart på hur mycket hon kör men man vet ju aldrig med barn :???:
Ni som har köpt fyrhjuling, vilken storlek valde ni?, min dotter är 140 cm lång



   TS
ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: Köptips Atv för 8-åring

Kaffespill  
#535551 Jag köpte en viarelli 90cc till min grabb när han var sex år. Den har funkat väldigt bra med tanke på priset tror vi gav7000 kr. Nu är han tio och 90 var för liten så nu köpte jag en viarelli hunter 150 med vinsch å en enklare kärra så nu kör han lite enklare sysslor i skogen. Hunter skulle jag rekommendera rejält byggd å mycket tillbehör för en skaplig peng. Lycka till

Avatar Fallback

Re: Köptips Atv för 8-åring

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#535553 Tack för svaret, tittat på Viarelli och dom ser rejäla ut

   TS
Användarvisningsbild

Re: Köptips Atv för 8-åring

sundelius  
#535843
Kaffespill skrev:Jag köpte en viarelli 90cc till min grabb när han var sex år. Den har funkat väldigt bra med tanke på priset tror vi gav7000 kr. Nu är han tio och 90 var för liten så nu köpte jag en viarelli hunter 150 med vinsch å en enklare kärra så nu kör han lite enklare sysslor i skogen. Hunter skulle jag rekommendera rejält byggd å mycket tillbehör för en skaplig peng. Lycka till

Köpte du kärran som är tillval bland tillbehör, ok isof verkar den också prisvärd?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).