Ni som har köpt fyrhjuling, vilken storlek valde ni?, min dotter är 140 cm lång
ATV och UTV i skogen
Köptips Atv för 8-åring
sön 25 nov 2018, 19:46#535550Funderar på att köpa en Atv till min dotter, står i valet o kvalet om man ska köpa en dyrare märkesmaskin eller en billig kina, allt beror självklart på hur mycket hon kör men man vet ju aldrig med barn
TS

sön 25 nov 2018, 20:04#535551Jag köpte en viarelli 90cc till min grabb när han var sex år. Den har funkat väldigt bra med tanke på priset tror vi gav7000 kr. Nu är han tio och 90 var för liten så nu köpte jag en viarelli hunter 150 med vinsch å en enklare kärra så nu kör han lite enklare sysslor i skogen. Hunter skulle jag rekommendera rejält byggd å mycket tillbehör för en skaplig peng. Lycka till
tis 27 nov 2018, 09:19#535843
Köpte du kärran som är tillval bland tillbehör, ok isof verkar den också prisvärd?
Kaffespill skrev:Jag köpte en viarelli 90cc till min grabb när han var sex år. Den har funkat väldigt bra med tanke på priset tror vi gav7000 kr. Nu är han tio och 90 var för liten så nu köpte jag en viarelli hunter 150 med vinsch å en enklare kärra så nu kör han lite enklare sysslor i skogen. Hunter skulle jag rekommendera rejält byggd å mycket tillbehör för en skaplig peng. Lycka till
Köpte du kärran som är tillval bland tillbehör, ok isof verkar den också prisvärd?
Snickare som fuskar i skogen ungefär 5 månader om året.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).