#449070Finns det någon LGF skylt som är anpassad till ATV? De till traktorer är alldeles för stora för att montera på ett enkelt sätt på en traktorregistrerad ATV
ATV och UTV i skogen
Storleksanpassad LGFskylt till ATV
TS

#449079Om man har en aluminiumskylt så går det lätt att kapa ner den snyggt och behålla reflexkanten
när man monterar den överlappande, hörde jag en som sa.
när man monterar den överlappande, hörde jag en som sa.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
#449084LGF skylten finns väl bara i en storlek eller? Rätta mig om jag har fel.
Däremot finns dom ju som "klistermärken " vilket kan underlätta appliceringen på vissa ställe .
Däremot finns dom ju som "klistermärken " vilket kan underlätta appliceringen på vissa ställe .
Jag tog en LGF-skylt av aluminium och klippte ner den lite och skruvade fast bitarna med fästskruvarna
och nu stör den inte alls i backspageln, förut skymde den ganska mkt.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Jag tog en LGF-skylt av aluminium och klippte ner den lite och skruvade fast bitarna med fästskruvarna
och nu stör den inte alls i backspageln, förut skymde den ganska mkt.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).