ATV och UTV i skogen

Passar en bandsats från en äldre Honda på en nyare Honda?

3 inlägg 2985 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Passar en bandsats från en äldre Honda på en nyare Honda?

Blomqvist  
#390730 Jag har bestämt mig för att köpa bandsats till min Foreman 500 med elektrisk växellåda med fasta lägen, och servostyrning.
Den är av årsmodell 2014.

Skulle en Tatou t4s bandsats från en TRX 500 -11, utan servo och med hydrostat, passa rakt av på min Foreman -14?



   TS
ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: Passar en bandsats från en äldre Honda på en nyare Honda

Fredrik Reuter  
#390789 Hej,
Har ingen aning personligen men kollade på Camsos sajt och jämförde mellan årsmodeller och som du kan se på bilden nedan verkar det vara samma bandsatser de rekommenderar till både 2011 och 2014.

Hoppas fler med mer kunskap ansluter och kan hjälpa dig, detta kanske inte var mycket att hänga i julgranen...

Användarvisningsbild

Re: Passar en bandsats från en äldre Honda på en nyare Honda

Blomqvist  
#390832
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Har ingen aning personligen men kollade på Camsos sajt och jämförde mellan årsmodeller och som du kan se på bilden nedan verkar det vara samma bandsatser de rekommenderar till både 2011 och 2014.

Hoppas fler med mer kunskap ansluter och kan hjälpa dig, detta kanske inte var mycket att hänga i julgranen...


Se där, ja. Tack! :-BD

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).