ATV och UTV i skogen

AMV fokuserar på fyrhjulingar i sina inspektioner

17 inlägg 7573 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: AMV fokuserar på fyrhjulingar i sina inspektioner

Hema  
#351493
Uvskogen skrev:Kurs i "ett jämställt transportsystem"

Va? :???: :?:

ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: AMV fokuserar på fyrhjulingar i sina inspektioner

Lars Björk  
#351505
Uvskogen skrev:Lars, mitt inlägg var inte riktat mot dig, utryckte jag mig klumpigt så ber jag om ursäkt. Tycker du resonerar smart i den här tråden, typ bättre förekomma än förekommas. Det försökte fara efter är när myndigheter/handläggare hittar på tramkrav och utbildningar. Har själv blivit påtvingad flera där nog en 8 timmars kurs i "ett jämställt transportsystem" tar priset.


Det är lugnt! Vet med mig att jag kan vara rätt påstridig. Har dock med ökad ålder blivit bättre på att hålla tonläget något lägre. Vet precis vad du menar med myndigheterna. Har ett häftigt temperament när det kommer till överheten. Alla dessa småpåvar som sitter och tycker en massa. Människor som hamnat i en position där de har makt som de inte kan hantera. Alldeles försent kom jag på styrkan i att kunna lagstiftningen. Inget är mer tillfredsställande än att få jämna till en statlig tjänsteman med sitt eget vapen! Många gånger så är de själva väldigt dåligt pålästa och tycker och tolkar lite precis som de känner för.
Galna kurser är där gott om. Vad sägs om " snöröjning sett ur ett genusperspektiv " den får synapserna att gå i spinn!

Vänligen.

Lars

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).